Problém s GeusISKN

Vše k programu GEUS.
Odpovědět
Jitka Holoubková
Příspěvky: 2
Registrován: 19 led 2021 15:39

Problém s GeusISKN

Příspěvek od Jitka Holoubková » 19 led 2021 16:00

Dobrý den,

při spuštění Geus ISKN a importu VFK do databáze se nám na všech počítačích začala objevovat hláška Failed to set data for Window. V GeusImportISKN.log je chyba popsána jako 19.01.2021 15:53:46 114552828 13836 Exception Cvt: INTERNAL: Could not read exact number of bytes from file [\\DS-920-PLUS\DATA\ISKN\1236\KATUZE.FF2, 1036 bytes]. Databáze(Local server) máme na externím disku, ke kterému mají přístup všechny počítače. Databázi vidíme, ale VFK se do databáze nenaimportuje. Děláme to teď tak, že si ho každý k sobě importujeme do počítače a pak kopírujeme do databáze na společný disk. Od prosince jsme vyměnili společný disk, tak je možné, že je to tím. V diskuzích jsem tu našla zkusit spustit nebo nainstalovat Geus jako správce a instalovat přímo na C:/Geus. To nepomohlo, navíc se při otevření GeusISKN objevila hláška Nebylo navázáno spojení se serverem. Spusťte nastavení ISKN. a teď už databáze vůbec nevidíme. Poradíte, co s tím?

Uživatelský avatar
katka
Technická podpora
Příspěvky: 104
Registrován: 15 čer 2011 13:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s GeusISKN

Příspěvek od katka » 19 led 2021 16:35

V tomto případě se kombinují 3 věci:

1) Chybové hlášení "Failed to set data for 'Window' " nemá vliv na import/export VFK. Vše funguje, jen je nutné to chybové hlášení odklepnout.
Toto hlášení se objevuje pokud jsou programy GEUS a GeusISKN nainstalovány v adresáři "Program Files", resp. "Common Files". Uživatelům doporučujeme nainstalovat programy pod nově vytvořený adresář "c:\GEUS", poté se chybové hlášení většinou již nezobrazuje.

2) Chybové hlášení v LOG souboru "Could not read exact number of bytes from file..."
Kombinace umístění programů na lokálním disku a dat zakázky na externím disku není námi podporované a otestované řešení (doporučujeme mít zakázky + GeusISKN lokálně nebo naopak na síti). Pravděpodobně to bude souviset se změnou disku a možnostmi sdílení. S touto hláškou jsem se setkala pouze jednou, problém byl vyřešen tím, že bylo potřeba u sdílené složky nastavit kvótu.

3) Chybová hláška: Spojení nenavázáno. "Local server" není dostupný.
Bude potřeba znovu nastavit TurboPower FlashFiler server, až budete u počítače, prosím zavolejte na technickou podporu 212 248 048. Nastavení provedeme společně přes vzdálené připojení.

Uživatelský avatar
martin
Technická podpora
Příspěvky: 58
Registrován: 25 led 2011 12:13
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s GeusISKN

Příspěvek od martin » 19 led 2021 16:44

Dovolím si doplnit kolegyni Vojtovou v bodu 2), kde píše "bylo potřeba u sdílené složky nastavit kvótu".
V ní zmiňovaném případě šlo o správné nastavení v prostředí vzdáleného NAS disku, tedy nešlo o GEUS, ani Windows, ale o administraci vzdáleného disku, která se většinou provádí přes jeho webové rozhraní (viz návod k disku). Většinou takový vzdálený běží na nějaké verzi Linuxu. Bohužel nemáme šanci GEUS s takovými disky testovat a tak nim něco více poradit.

Jitka Holoubková
Příspěvky: 2
Registrován: 19 led 2021 15:39

Re: Problém s GeusISKN

Příspěvek od Jitka Holoubková » 25 led 2021 16:01

Dobrý den,

ad 1) Geus mám nainstalovaný přímo v c:\GEUS, jak jsem psala na začátku. Ale tato chyba tolik nevadí, stačí odkliknout.
ad 2) Kvótu nastavenou nemáme žádnou, potvrdil to i technik, se kterým jsme to dnes řešili přes vzdálené připojení, chyba prý není v administraci disku, ale přímo v programu Geus.
ad 3) Hláška se přestala objevovat po několikátém přeinstalování.

Zavolám vám tedy na technickou podporu.

Uživatelský avatar
katka
Technická podpora
Příspěvky: 104
Registrován: 15 čer 2011 13:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s GeusISKN

Příspěvek od katka » 17 úno 2021 16:47

Omlouvám se za pozdní odpověď, nezobrazilo se mi upozornění na Váš příspěvek.
ad 1) pokud máte nainstalováno pod c:\GEUS, pak by mohlo pomoci nainstalovat GEUS jako správce
ad 2) Jak již bylo zmíněno, bohužel nemáme šanci GEUS s externími disky testovat. Zkuste zavolat na technickou podporu 212 248 048 s informací o jaký typ disku se jedná

Odpovědět