Stránka 1 z 1

Žádost o VFK

Napsal: 27 lis 2018 18:44
od Marek
Dobrý den, před chvílí jsem si nainstaloval nové sestavení Geusu a při založení nového ZPMZ a žádosti o zaslání VFK přes dálkový přístup mi vyskočí hláška: Kód: 436; Úroveň: CHYBA; Špatný podpis podání.
Zkoušel jsem i nainstalovat předešlé sestavení, ale se stejným výsledkem.
Je to chyba sestavení, nebo zase na ČUZK mají něco podrbaného. Už mě to fakt nebaví, teď před koncem roku nejvíc práce a pořád nějaké zmatky.
Děkuji za včasnou odpověď.
Dohnal

Re: Žádost o VFK

Napsal: 27 lis 2018 22:54
od honzah
Dobrý den,
předpokládám, že jste měl na mysli aktuální sestavení GEUS 22.0.5.215.
Podle mého názoru se jednalo o nějaký problém na straně serveru ČÚZK. Chybové hlášení "436-Špatný podpis podání" které Geus zobrazí je odpověď serveru na váš požadavek. Vy jste ale žádal prostřednictvím WSGP o data VFK a pro tento požadavek je vrácené chybové hlášení nesmyslné. Toto chybové hlášení by se mělo vyskytnout jen v případě odesílání GP (řízení ZPG).
Zkoušel jsem před chvilkou požádat o VFK a bez problémů mi přišel mail s daty.
Prosím zkuste znovu požádat o VFK a pokud nastane stejná chyba, tak mi prosím pošlete mail na grafika@geus.cz a napište mi jméno uživatele, číslo řízení PM, (ID řízení PM), čas žádosti. Navíc pošlete výběrový polygon a příslušný soubor *.gpm. Požádám ČÚZK, aby zkontrolovali své log soubory na serveru a pokusili se najít problém.
Případně také zkuste znovu požádat o VFK v nějaké jiné rozdělané zakázce (otevřené řízení PM), kde už jste VFK přes WSGP získal a dejte mi prosím vědět zda chyba nastane i v tomto případě jiné zakázky.

Re: Žádost o VFK

Napsal: 28 lis 2018 07:54
od Marek
Dobrý den, tak jsem zkoušel poslat žádost z již rozpracované zakázky, tam kde jsem i žádal o VFK a vyskočila chyba: Kód: 448; Úroveň: CHYBA; Překročen maximální počet požadavků na export VF pod jedním uživatelským účtem za 24 hodin. Sice jsem včera zkoušel požádat několikrát o VFK, ale neúspěšně, takže teď budu muset čekat do večera až mě to zase pustí. Tam je nějaké omezení v počtu žádostí o výstup?
To je fakt na palici, začarovaný kruh.
Dohnal

Re: Žádost o VFK

Napsal: 28 lis 2018 08:22
od honzah
Dobrý den,
maximální počet požadavků na export VF pod jedním uživatelským účtem za 24 hodin je v systému ČÚZK nastavený na 10. Je to napsané i v nápovědě Geusu "GP-ISKN referenční část > Podklady měření - WSGP... > Žádost o VFK".
Bohužel do tohoto limitu se započítávají i neúspěšné žádosti (např. když polygon neobsahuje ani jednu parcelu z dotčených parcel řízení PM). ČÚZK jsme tento problém v minulosti hlásili a ještě to zřejmě opravené není.
Jediné co mohu poradit je požádat o VFK mailem přímo na KP, nebo počkat do zítřka. Protože když požádáte dnes večer (pokud jste žádal ráno) tak podle mne jen prodloužíte opět o 24 hodin lhůtu, kdy budete moci žádat o další VFK.
Pozn. Na základě informací které jste poslal v mailu se pokusím ve spolupráci s ČÚZK zjistit kde je problém.

Re: Žádost o VFK

Napsal: 28 lis 2018 09:20
od honzah
Mám aktuální informaci z ČÚZK, že se jedná o problém na jejich straně. Problém nyní hledají. Jedná se o to, že některým uživatelům WSGP vrací při dotazech na např. "Seznam řízení..." chybu "Kód: 436; Úroveň: CHYBA; Špatný podpis podání."

Re: Žádost o VFK

Napsal: 28 lis 2018 13:30
od honzah
Dle informací ČÚZK byla chyba dnes v 10:30 opravena.
Pokud někomu nastane chyba "Kód: 436; Úroveň: CHYBA; Špatný podpis podání" v nějakém požadavku na WSGP (ne odeslání GP) od této chvíle, ať nám prosím dá vědět, abychom na případný problém opět upozornili ČÚZK.