WSGP - Chyba ověření uživatele

Vše k programu GEUS.
KMP
Příspěvky: 2
Registrován: 15 říj 2020 10:30

Re: WSGP - Chyba ověření uživatele

Příspěvek od KMP » 15 říj 2020 15:07

Dobrý den,
mám OS Windows 10 a jsem uživatelem verze 23.0.6.250.
Existuje nebo máte v plánu vytvořit aktualizaci i pro tuto verzi?

Uživatelský avatar
martin
Technická podpora
Příspěvky: 41
Registrován: 25 led 2011 12:13
Kontaktovat uživatele:

Re: WSGP - Chyba ověření uživatele

Příspěvek od martin » 15 říj 2020 15:44

Bohužel veškerá podpora a změny ve verzi 23.0 byly ukončeny k 30.11.2019.

Uživatelský avatar
katka
Technická podpora
Příspěvky: 76
Registrován: 15 čer 2011 13:45
Kontaktovat uživatele:

Re: WSGP - Chyba ověření uživatele

Příspěvek od katka » 30 říj 2020 08:25

Ad Windows XP (případně i Windows 8):

Podařilo se nám doplnit do knihoven GEUSu protokol TLS 1.2, tedy služby WSGP je možné využívat i pod Windows XP/ Windows 8. O knihovny pro Windows XP/ Windows 8 si prosím zažádejte emailem (geus@geus.cz).

Do budoucna nedokážeme zaručit, že bude možné udržet plnou funkčnost programu GEUS (hlavně služby WSGP a WSDP) na Windows XP i nadále. Prosím, abyste tedy zvážili, zda není čas na přechod na Windows 10. Chápeme, že nemusí jít tak až o peníze za nová Windows či nový počítač, že jde hlavně o čas s nákupem a oživením nového počítače, ale je to opravdu mimo možnosti naší firmy, abychom obcházeli kroky, které Microsoft a ČÚZK záměrně činí v zájmu větší bezpečnosti IT.

mot
Příspěvky: 4
Registrován: 14 říj 2020 19:44

Re: WSGP - Chyba ověření uživatele

Příspěvek od mot » 02 lis 2020 07:52

tak "chyba" se objevila i po instalaci Geus 24, operační systém mám Windows 10...

mot
Příspěvky: 4
Registrován: 14 říj 2020 19:44

Re: WSGP - Chyba ověření uživatele

Příspěvek od mot » 02 lis 2020 08:08

tak tentokrát pomohl restart počítače, přesně v duchu že "chyba" se objevuje a mizí naprosto náhodně...

ONDRAS
Příspěvky: 5
Registrován: 02 srp 2013 08:12

Re: WSGP - Chyba ověření uživatele

Příspěvek od ONDRAS » 04 lis 2020 09:40

Dobrý den,
na všech počítačích ve firmě jsme aktualizovali na verzi 24.0.4.267, vše je v pořádku, pouze na jednom PC (Win 7 64bit) problém s přihlášením na podklady WSGP pořád přetrvává. Ostatní PC (Win 10 i Win 7) po aktualizaci vše funguje bez problémů, pouze na tom jednom nepomáhá nic.
Zkusili jsme nainstalovat "čistý nový geus", zadat znova heslo, které je určitě správně, přes prohlížeč na tom konkrétním PC přihlášení na CUZK funguje bez problémů.
Tedy chyba musí být v nastavení systému Windows. (protokol TLS 1.2 je zapnutý)
Můžete mě nasměrovat co v nastavení Windows 7 změnit, aby to fungovalo?
Díky
Suchý

Uživatelský avatar
katka
Technická podpora
Příspěvky: 76
Registrován: 15 čer 2011 13:45
Kontaktovat uživatele:

Re: WSGP - Chyba ověření uživatele

Příspěvek od katka » 04 lis 2020 17:03

Pane Suchý, kontaktujte mě prosím emailem na geus@geus.cz. Podíváme se na to společně přes vzdálené připojení.

Uživatelský avatar
martin
Technická podpora
Příspěvky: 41
Registrován: 25 led 2011 12:13
Kontaktovat uživatele:

Re: WSGP - Chyba ověření uživatele

Příspěvek od martin » 04 lis 2020 17:14

Při hledání přes Google se mi podařilo nalézt tento návod, ale samozřejmě nevím, zda Vám může pomoci. Pokud se spojíte s kolegyní (viz výše), mohla by vám možná pomoci zasláním jiných knihoven pro GEUS, ale to bylo jen individuální řešení, které nelze zabudovat do běžné instalace programu. Na "inkriminovaném" počítači pravděpodobně neproběhly správně všechny aktualizace Windows.
https://support.microsoft.com/cs-cz/hel ... cols-in-wi

Odpovědět