Dobrý den
Nepřemýšleli jste v souvislosti s přechodem na elektronické ověřování geometrických plánů s nějakým výstupem z Geometra pro evidenci ověřovaných výsledků pro ÚOZI?Veškerá data,která jsou potřebná,jsou v Geometru zadána.
uozi
Re: uozi
Dobrý den,
přechodem na elektronické ověřování se na evidenci ověřovaných výsledků nic nemění. V Geometru je pouze údaj o ověření GP, již tam nemáte ověřování stejnopisů, kopií, staveb a dalších.
O vytvoření zvláštního programu na evidenci zakázek, ověření atd. jsme uvažovali již před delší dobou, ale nakonec z toho sešlo z důvodů velké rozmanitosti potřeb a zvyklostí jednotlivých firem.
přechodem na elektronické ověřování se na evidenci ověřovaných výsledků nic nemění. V Geometru je pouze údaj o ověření GP, již tam nemáte ověřování stejnopisů, kopií, staveb a dalších.
O vytvoření zvláštního programu na evidenci zakázek, ověření atd. jsme uvažovali již před delší dobou, ale nakonec z toho sešlo z důvodů velké rozmanitosti potřeb a zvyklostí jednotlivých firem.
Petr Neužil, autor GEOMETR, GeusNET
Re: uozi
Dobrý den,
pro evidenci ověřování GP jednotlivce stačí jednoduchá tabulka tabulkového kalkulátoru (Excel, Calc) s pár sloupečky. Pro kopie, stejnopisy a písmena b) a c) se tahle tabulka zkopíruje do dalšího listu a jen mírně upraví.
Já mám DB tabulky v rámci jediné DB v SQLite - původně jsem k nim přistupoval pomocí rozšíření do Firefoxu, pak jsem si k tomu napsal v Pythonu malou aplikaci, která mi zobrazuje jen ty potřebné tabulky. V případě řešení knihy ověření pomocí takovéto jednoduché DB lze i automatizovaně (pomocí triggeru) evidovat změny data ověření v případě "výzvy". Lze pak mít úplný přehled o vývoji konečného data.
Pro větší firmy již je potřeba řešit přístup do DB pro jednotlivé zaměstnance, vícero ÚOZI + rozsah oprávnění, přiřazování zaměstnanců k ÚOZI a takové. Tam už je to složitější a jak ing. Neužil psal, pro každou firmu specifické.
--------------
btw.
k čemu jsou dobré editovatelné položky patřící k "Stejnopis ověřil"? Ve vstupních údajích i výsledcích.
Tyto kolonky nesmí být při ověření / před potvrzením na GP vyplněné a do potvrzeného GP již tímto způsobem vyplnit nejdou.
Martin
pro evidenci ověřování GP jednotlivce stačí jednoduchá tabulka tabulkového kalkulátoru (Excel, Calc) s pár sloupečky. Pro kopie, stejnopisy a písmena b) a c) se tahle tabulka zkopíruje do dalšího listu a jen mírně upraví.
Já mám DB tabulky v rámci jediné DB v SQLite - původně jsem k nim přistupoval pomocí rozšíření do Firefoxu, pak jsem si k tomu napsal v Pythonu malou aplikaci, která mi zobrazuje jen ty potřebné tabulky. V případě řešení knihy ověření pomocí takovéto jednoduché DB lze i automatizovaně (pomocí triggeru) evidovat změny data ověření v případě "výzvy". Lze pak mít úplný přehled o vývoji konečného data.
Pro větší firmy již je potřeba řešit přístup do DB pro jednotlivé zaměstnance, vícero ÚOZI + rozsah oprávnění, přiřazování zaměstnanců k ÚOZI a takové. Tam už je to složitější a jak ing. Neužil psal, pro každou firmu specifické.
--------------
btw.
k čemu jsou dobré editovatelné položky patřící k "Stejnopis ověřil"? Ve vstupních údajích i výsledcích.
Tyto kolonky nesmí být při ověření / před potvrzením na GP vyplněné a do potvrzeného GP již tímto způsobem vyplnit nejdou.
Martin
Martin Kmínek